Indgiv en klage/Make a complaint (read this page in English)
I ADRA Danmark anerkender vi vigtigheden og værdien af at lytte og reagere på bekymringer og klager. ADRA Danmark forpligter sig til en effektiv klagehåndteringsprocedure, der afspejler klagerens behov, forventninger og rettigheder. Klager behandles effektivt, retfærdigt og rettidigt.
ADRA Danmark understreger, at klager behandles med den største diskretion. Personer, der klager kan vælge at give deres personlige oplysninger, eller de kan vælge at forblive anonyme.
Læs ADRA Denmark’s Complaints Handling Procedure
Læs ADRA Denmark’s Whistleblowing Policy
Læs ADRA Denmark Complaints Report 2022
(Se tidligere års klagerapporter her)
Du kan vælge mellem tre forskellige måder at indgive din klage på:
Formular til sensitive klager:
(En sensitiv klage er typisk en klage over korruption, seksuel udnyttelse eller en anden grov overtrædelse af vores personalepolitikker. Denne type klage vil kun blive set af et yderst begrænset antal personer, som har brug for at kende til klagen. Når du gennem nedenstående formular indgiver din klage, sendes den til formanden og næstformanden for ADRA Danmarks bestyrelse):
Der kan kun uploades én fil pr klage (fx word, pdf, jpeg) med en størrelse på max 10 MB. Hvis du har behov for at uploade flere filer, bedes du indsende klagen af flere omgange.
Formular til ikke-sensitive klager:
“Alt for mange mennesker i verden lever i dyb fattigdom, oplever uretfærdighed og lider under konflikt uden håb om en bedre fremtid. Vi vil en bedre verden, hvor vi lever i respekt og næstekærlighed med hinanden“
Din browser er forældet!
Du benytter en forældet browser og vil ikke få den optimale oplevelse på siden.
Overvej at hente en af følgende browsere: